Wsparcie

Wsparcie

Korzystanie z drukarki 3D na pozór wydaje się bardzo proste, jednakże wykonywanie skomplikowanych wydruków w 3D wymaga stosownej wiedzy i doświadczenia. 

Wykupując pakiet wsparcia, uzyskujesz dostęp do naszej indywidualnej pomocy, zasobów wiedzy i doświadczenia, a także obsługi Klienta na wyłączność. Podpowiemy, jak drukować z całej gamy dostępnych materiałów, a także zoptymalizujemy czas i ilość zużytego materiału na Państwa wydruki.


Odpowiemy na pytania w maksymalnie 48h (pakiety Bronze i Silver) lub 24h (pakiet Gold). Pakiety wsparcia zapewniają przedłużoną, kompleksową i dopasowaną do potrzeb obsługę, co przekłada się nie tylko na jakość wydruków i płynność produkcji, ale również na zaoszczędzony czas i pieniądze.

proces serwisowania drukarki, pakiet wsparcia flashforge

BRONZE

Maksymalny czas oczekiwania
na odpowiedź: 48h
Wsparcie mailowe: 3 miesiące
Wsparcie telefoniczne: brak
Koszt Pakietu (brutto): 190 PLN

SILVER

Maksymalny czas oczekiwania
na odpowiedź: 48h
Wsparcie mailowe: 6 miesięcy
Wsparcie telefoniczne: 3 miesiące
Koszt Pakietu (brutto): 450 PLN

GOLD

Maksymalny czas oczekiwania
na odpowiedź: 24h
Wsparcie mailowe: 12 miesięcy
Wsparcie telefoniczne: 12 miesięcy
Koszt Pakietu (brutto): 950 PLN

logotyp

Przedłużona gwarancja

Zgodnie z wymogami polskiego prawa, osobie fizycznej kupującej produkt przysługują 24 miesiące gwarancji, a firmie lub instytucji – 12 miesięcy.

 Nasza firma oferuje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Koszt dodatkowych 12 miesięcy gwarancji: 984 PLN brutto.